Cvičení s Jillian

12. května 2013 v 11:38 | Little Kitten |  Movement

30 Day Shred s Jillian Michaels

Jillian byla jako teeneger obézní, nyní pomáhá lidem s nadváhou zhubnout. Má výsledky, protože evidentně ví, co dělá.





Jillian Michaels je uznávanou odbornicí na hubnutí, výživu a wellnes. Možná ji znáte z talk show The Doctors nebo reality show The Biggest Loser nebo Losing it with Jillian. 30 Day shred je účinné cvičení založené na fungující myšlence - rozpálit tělo, vyvolat zmatek, posilovat co nejvíce částí těla najednou, cvičit minimum času a spalovat maximum kalorií! Kdo by si přál víc! O to víc, když cvičení opravdu funguje. Program se cvičí 30 dní a skládá se ze tří levelů. Na každý level tak připadá 10 dní. Každý den cvičíte 20 minut + protažení a strečink. Každý level se skládá ze tří částí - síla, cardio a břicho. Z toho posilujete dvě minuty paže a nohy (ve třetím levelu 3minuty), dvě minuty cardia (čímž pořádně startujete svůj metabolismus) a jednu minutu posilujete břicho. K těmto třem fázím ještě Jillian na začátku přidává zahřátí, na konci krátké protažení.

Celé cvičení má v těle vyvolat zmatek, rychle spalovat, zapojit co nejvíce svalů. Výsledky jsou vidět už po pár dnech, ale mnoho lidí se nechá odradit už jenom tím, že prostě nechápe, jak má cvičení fungovat. Funguje tak, že si vaše svaly zvyknou na pohyb a posilování, váš zahřátý metabolismus rychle spaluje a to nejen po dobu samotného cvičení, ale i několik hodin po něm. Toho všeho je docíleno právě díky rychlému střídání jednotlivých cvičení. Není tu místo na pauzy. Během dvaceti minut se prostě nesmíte zastavit.

Cvičení je koncipováno pro každého. Jillian myslí na začátečníky i pokročilé. Proto cvičí s blondýnou Anitou, která předcvičuje pro začátečníky a tmavou Nataly, představující těžší verze cvičení. Ke cvičení budete potřebovat činky - doporučuje se zátěž mezi 0,5 - 2,5 kilogramy. Zvolte si individuálně tu, která pro vás bude ta pravá - nevybírejte nejlehčí, ať je cvičení efektivní, zvolte takovou, aby vaše poslední čtyři tahy byly vyčerpávající. A i když ho cvičí ženy, neznamená to, že ho nemohou cvičit muži. Pro ty, které neposilují, to bude určitě přinášet užitek a stačí se podívat na další verze Jillianiných cvičení, kde s ní cvičí přímo muži (jako její Cardio-KicBox či právě nové cvičení r.2012 Body revolution in 90days)

Cvičení je v angličtině, ale i vy, kteří jazyk neovládáte, se nemusíte bát. Vše se dá odkoukat, můžete se poprvé podívat pouze informačně, zkusit si tahy nanečisto a ujistit se, že zabíráte na ty správné svaly. Detaily kamery vám pomohou, pokud budete tápat, zda provádíte cvičení správně. V 30day shred se většina cvičení zaměřuje na více svalů, než jen jeden, a proto se vyplatí mít zpevněné celé tělo. Jillian vše komentuje buď povzbuzováním, nebo úsměvnými prupovídkami "není žádné work-out video, představujte si, jak nakupujete jeansy." A pokud budete nervózní z toho, co říká nebo ji nebudete rozumět, pusťte si prostě jako podklad svou oblíbenou hudbu a sledujte jen její pohyby.

Jillian Michaels nepatří k usměvavým fitnesskám, které vám tichým hlasem, vlídnými slovy, a s úsměvem od ucha k uchu budou říkat, co přijde. Jillian se nebojí zakřičet, nebojí vám vynadat, ví, že chcete přestat, ale prostě nesmíte. Její tvrdá tvář je ale často mnohem sympatičtější než dvacet minut se usmívající blondýnka, která dělá jako že je vše jednoduché a vy přitom už slintáte po podlaze. Alespoň podle mého názoru, umí Jillian skutečně motivovat, klidně řekne: "nebuď slabá a makej!" nebo "Pokud jsi nezvracel, neomdlel nebo nezemřel, pokračuj!" Její slova jsou ale pravdivá: "Vím, že je to těžké, ale vydrž to a pojď. Teď je to obtížné, ale zamiluješ si to a už nikdy nebudeš moct přestat."


Pro sportovce může být Level 1 jednoduchý, proto bych doporučila cvičit nejtěžší verze cvičení, které Jillian doporučuje a nebát se vzít si větší zátěž činek. Level 2 je těžší, je zaměřen především na cardio, které i přesto, že je mu věnován stejný čas, jako v dalších dvou levelech, vás udrží opravdu po celé cvičení zahřáté a udýchané. Uprostřed procesu je kladena asi největší zátěž. Level 3 už předpokládá větší sílu. Cardio se cvičí i s činkami a není to už jen poskakování, ale opravdu se zapojuje a posiluje svalstvo. Je báječné pozorovat, jak se den za dnem a level od levelu lepšíte. Cvičení je dobře koncipované, 10 dní není tolik, aby vás cvičení začalo nudit a není to ani tak málo, abyste v jednotlivých cvičeních neviděli, že se neustále zlepšujete.
Cvičení je pouze dvaceti minuté, ale spalujete už od první minuty a ještě hodiny po cvičení. Sama Jillian říká "je to jen 20minut, není čas na odpočinek!". A jako trenérce známých osobností s 19letou zkušeností Jillian můžeme důvěřovat.

Moje zkušenost
Já mám za sebou level 1. Musím říct, že když jsem si video pustila úplně poprvé, jen jsem jím tak proklikávala a hlavou mi běžely povýšené myšlenky typu: "Tohle, že má být těžké?" Během cvičení jsem se ale zadýchala, v půlce ze mě začal téct pot, a poslední sérii cviků na ruce jsem překonala tak, tak.
Za deset dní můžu říct, že se mi docela zpevnilo břicho, a viditelně jsem zchudla na stehnech.
Pokud máte přes den málo času, cvičení s Jill vřele doporučuji - půl hodiny včetně protažení na začátku a na konci, to nikoho nezabije. Pokud se večer díváte na zprávy, proč byste si u nich nemohli zacvičit?

Vhodné pro kohokoliv
Myslím si, že tento program je v takové oblibě zejména proto, že je vhodný prostě pro kohokoliv. Je časově i prostorově nenáročný. I když se na vás Jillian dívá jen z obrazovky, její ostrá dikce vás prostě donutí hýbnout zadkem. Kouzlo je v tom, že lidé, co normálně nedělají žádný sport zvládnout bez problémů všechny cviky. Pokud už za sebou máte nějaký ten fitness základ, a u cvičení se ani nezadýcháte, asi bych doporučovala nasadit vyšší level, a to BodyRock TV, který vede Zuzana Light. (Odkaz: http://www.bodyrock.tv/).

Recenze:
Co je lepší recenze než výsledky normálních lidí?

Videa:
tímto vás nechci odrazovat, Jill bude ve svém programu na DVD na vás miloučká, ale pokud jde o snižování nadváhy Američanů, pak nezná slitování...Myslím, že by našla uplatnění v armádě :-D

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Budside Budside | Web | 12. května 2013 v 14:09 | Reagovat

Jjeí videa mě moc nebaví :/ Cvičila jsme podle ní chvilku a znechutila mi to :/

2 Anna Anna | 14. května 2013 v 23:04 | Reagovat

Jillian je super, dělala jsem od ní Six week six pack, bohužel jsem to vzdala asi v půlce ale už po těch pár týdnech jsem cítila jak se svalstvo a kůže zpevňuje :) Všechna Jillian videa jsou skvělý <3

3 littlekitten littlekitten | Web | 15. května 2013 v 19:34 | Reagovat

[2]: Já teď dělám 30 day shred. Mělo by se cvičit každý den, ale jelikož se hýbu pořád, tak jsem si nechtěla dělat v organismu nepořádek, a střídám to. Máš pravdu je super :-)

4 Tegmine Tegmine | Web | 9. září 2016 v 12:20 | Reagovat

fajn půjčka kalkulačka :D

5 LozisReomy LozisReomy | E-mail | 5. listopadu 2017 v 4:25 | Reagovat

where can i buy cialis hong kong
http://pharmshop-online.org - generic cialis
  natural cure for ed
<a href="http://pharmshop-online.org">generic cialis
</a> - trackback from your own site cialis
lilly cialis medications

6 RomeztPaura RomeztPaura | E-mail | 27. března 2018 v 4:26 | Reagovat

viagra uk cheap
http://xlviagragtr.com - viagra for sale cheap
  viagra interaction with nsaid's
<a href="http://xlviagragtr.com">viagra for sale for men
</a> - viagra catholic
viagra coupon free trial edit profile

7 RozerInemi RozerInemi | E-mail | 2. listopadu 2018 v 2:26 | Reagovat

essay online writer
<a href=http://writemyessayhelpcenter.com>essay writing service
</a>  top writing service
<a href="http://writemyessayhelpcenter.com">essay writing service
</a> - college thesis writing help
research papers custom

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama